tisdag, mars 24, 2009

Z-Lou

Jag vet inte men för ett tag sen så kände jag mig som en besserwisser varje gång jag kommenterade en viss persons blogg. Ärligt talat så kände jag mig dum i huvudet och undrade vad denna, för mig, okända person egentligen tyckte om mig. Det enda jag kunde komma fram till var den där tyska lilla korven besserwisser.

Puckat

Jag vet inte hur det är idag men jag tror det är bättre. Samtidigt minns hon nog mina små kommentarer som fullkomligt skrek ut att jag var en besserwisser. Okej, de kanske inte skrek ut det men ni förstår. Jag är också en sån typisk blogg som hon inte läser. För jag har inga bilder. Minns inte när jag hade en bild senast. Efter en snabb koll visar det sig att jag hade bilder i december. Innan dess vet jag inte. Kanske ska jag slänga upp mer bilder. Har inte samma fotointresse jag hade tidigare. Kameran är inte längre min självklara kompanjon tyvärr.

Photo

Vem är denna bloggare som kan se mig som en liten besserwisser? Det är Zarah. Jag har läst hennes blogg hur länge som helst nu men tidigare så kommenterade jag inte så mycket. Idag kommenterar jag mer men försöker ta bort den där överlägsna stilen som jag tycker att jag haft tidigare. Jag har inte menat att vara den där tyska lilla besserwissern men det har förmodligen uppfattats så. Det här är väl mitt sätt att be om ursäkt antar jag. För ett möjligt övertramp.

I'm sorry

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vänta här nu, jag hänger inte med alls.
Har du fått intrycket av att jag inte gillar dina kommentarer för att du tycker att du är en besserwisser? I sådana fall har jag missat det. :)

Jag brukar, oftast, känna på en gång när någon är lite av en besserwisser bland mina kommentarer, och tro mig, jag har faktiskt en läsare som kan gå mig RIKTIGT mycket på nerverna, men det är INTE du. Inte ens samma kön som du. ;)

Och ang. att jag inte läser bloggar utan bilder - när jag kommer in ny på en blogg som inte har bilder så börjar jag väääääldigt sällan följa en sådan blogg, men du fick ju mig att upptäcka dig iom. att du gjorde dig hörd bland mina kommentarer för flera år sedan. :)
Jag försöker att titta in här som hos alla andra jag försöker följa, och försöker även titta in hos dem som är nya och kommenterar hos mig.

Så jag hoppas inte att du tog jätteilla (ens ett ord?) upp..

Och som sagt, jag har aldrig tänkt på att du skulle vara någon slags besswerwisser i min blogg.

Jay sa...

Nej, inte intrycket av dig kanske men jag har känt mig som en besserwisser :P.

Flera år sedan. Shit vad länge vi bloggat egentligen haha.

Jag ska ordna några bilder åt dig snart Zarah. Bara för din skull haha. Vad det blir har jag ingen aning om.

Jag har inte tagit illa upp. För det var ju mig själv jag hade att skylla. Så det är ingen fara.

Nu slipper jag tänka på det i alla fall. Tack så mycket.

Anonym sa...

haha, det är ju ALLTID kul med foton, det går ju inte att förneka ;)

Och som sagt, du behöver inte gå och grubbla på detta, känner inte alls sådana vibbar från dig ;)