söndag, mars 08, 2009

Moviestar

Såg Patrik 1 ½ igår. Den var riktigt bra faktiskt. Gillar fotot i filmen som måste vara något av det snyggare slaget inom svensk film. Speciellt i bostadsområdet så var fotot helt utan motstånd. Inom svensk film är viktigt att påpeka.

Photo

Sista filmen jag såg innan Patrik 1 ½ var Seven Pounds som jag också tyckte var riktigt bra. Där var storyn det absolut bästa. Jag ska inte förklara vad den handlar om i detta inlägget. Men se den. Den är riktigt bra.

A must see

Idag blir det väl att kika någon ny film. Vad vet jag inte än. Ska kika vad som finns på marknaden. Annars kanske du har något bra förslag på film? Kommentera, maila, msn'a, sms'a eller ring mig med just ditt tips.

Rekommendera

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det blev det verkligen. Vart var du nagonstans nar du fick en dyr rakning? Sjalv sa ringde jag mkt fran Indien!

Anonym sa...

Ååh, det var lite läskigt att vi hade sett på samma film i princip samtidigt utan att ha pratat med varann om det. Haha inte så höga odds:P.....men den var sjukt bra!