lördag, mars 07, 2009

Believe

Det är så mycket jag vill göra. Så mycket jag fortfarande inte har gjort. Planerna finns där och jag vet att jag kan ordna allting jag tänker. Ändå gör jag inte det. Kanske är jag rädd för att misslyckas. För tänk om, tänk om det inte går som jag vill. Dessa osynliga gränser i mitt huvud stoppar mig.

So many plans

Det här kan låta konstigt och väldigt egotrippat men det är så jag känner. För er som inte känner mig kanske det låter som fantasier och en vild mans drömmar. Men jag är ämnad för något större. Inte så att jag utför Guds verk. Absolut inte. Det jag menar är att jag kan göra mycket gott bara jag vågar. Jag har en tro på att jag kan åstadkomma mycket.

Accomplish

Många människor saknar denna tro på sig själva. De sätter gränser för deras liv som begränsar dem. Det gör att de tror att de faktiskt inte klarar av saker. Att de inte kan eller klarar av lika mycket som alla andra. De har fel. Deras egna begränsningar gör att de står still i livet. När de sen kommer till en viss punkt, den punkt de tror är max, så slutar de kämpa. Då tror de att de nått så långt de bara kan. Men de har fel.

Standing point

Tro på dig själv. Du sätter själv dina gränser och om du vill så kan du gå hur långt som helst i livet. Bara du tror. Om du gör det kommer andra också göra det. Jag tror att jag är ämnad för något större. För att hjälpa människor. En dag kommer jag göra det. Jag kommer få andra att tro på mig så som jag gör.

Believe

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom jag känner dig, iaf litegrann.. så vet jag att du är duktig på det du gör och det du är. Du kan tom göra underverk =) Tack för att du finns där, även om du bara är gör du ändå så mycket nytta. Jag tror, jag vet, att en dag J är det din tur. Kram

Jay sa...

Tack Malin.