lördag, mars 07, 2009

Welcome Sweden

Malmö, Tibro och Skövde ligger i topp bland de städer som besöker min blogg mest. Malmö kan jag förstå. Jag vet att J's vänner och förmodligen familj kommer och tittar in lite då och då. Tibro har jag ingen som helst aning om vem eller vilka det kan vara och Skövde känns också lite otippat. Känner trots allt inte så många i Skövde.

Cities

Om vi går över till länder är förstås Sverige störst. Oväntat. Sen kommer Danmark och det förstår jag också då det är där J bor nu. Det tredje största besökarantalet har Switzerland. Jag gissar på att det är en viss herr M som kollar in bloggen därifrån. Inte säker men det är den enda personen jag känner i det lilla landet med de höga bergen. Lite rolig information trots allt.

Country

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är med all säkerhet en viss herr M som spanar in bloggen från Switzerland!;)

Jay sa...

M: Hur har du det i Switzerland?

Anonym sa...

hur ser man detta?