måndag, mars 02, 2009

sleepytime

Jag somnade på soffan vid 20:00 ungefär. Nu är jag inte pigg direkt. Varför var jag tvungen att somna för. Suck på mig själv. Får se om jag kan somna sen när jag ska lägga mig på riktigt. Drömde även att jag pratade med min morbror om intervjuer jag skulle göra och det hela var väldigt konstig. Han var

Sleep

Imorgon är det dags att skriva rent en intervju. Ska även ringa och maila runt möjliga intervjupersoner. Ska försöka få fyra stycken intervjuer att passa in efter varandra under en helg och kanske någon extra dag. Jag måste också se till att jag har sovplats och det kommer förmodligen bli i Stockholm. Fan vad jag älskar den staden.

You gotto love it

Vad har jag gjort av det jag skulle gjort idag då? Inte mycket för att vara ärlig. Imorgon blir det skärpning för jag måste komma igång med lite saker. Det är för dålig disciplin på mig. Skärpning Dytte.

Go with it

Inga kommentarer: