måndag, mars 02, 2009

Break and tie

Jag har fortfarande träningsvärk. Eller jag tror inte det är träningsvärk för jag har ont i min vänsterarm. Samma arm som det knäppte till i axeln på när vi var på gymmet. Jag vet inte om det kan höra ihop men det är den enda anledning jag kan komma på till min smärta.

Pain

Idag svek jag mig själv när jag drog mig iväg till jag-är-en-loser-förmedlingen (läs arbetsförmedlingen). Väl där fick jag sitta och vänta i en timme. Bara det var illa nog. Vänta är väl en grej men att vänta i en timme kändes sådär. Min analys av situationen är den att det är många som är arbetslösa. Dagens smarta tanke...daah. Det roliga är det att jag ska sättas in i kulturarbetsförmedlingen eller vad det heter. Då var jag tvungen att träffa en person som jobbade med det men då var det dags att boka ett möte. Jag trodde det skulle gå på en vecka. Men icke. Innan mars är slut skulle jag få en kallelse. Great.

Break it up

Nu ska jag försöka hitta ett sätt att bli av med smärtan i armen och sen blir det städa, diska och allmänt fixande. Förmodligen kommer jag göra hälften av vad jag har sagt att jag ska göra. But hey, better then nothing.

Dance with somebody

Inga kommentarer: