onsdag, mars 04, 2009

Varför är livet svårt?

Ärligt talat hatar jag detta så oerhört mycket och förstår inte varför det drabbar mig. Vad har jag gjort för att förtjäna det? Egentligen? Det vill jag väldigt gärna ha svar på. För jag tycker inte att jag gör något fel.

Answers

Kanske är det dags att inse vad som är rätt och vad som är fel. Kanske är det dags att inse att allting har sin tid och att ingenting varar för evigt. För visst är det så. Allt har sin tid. Det går inte att leva i en liten bubbla hur länge som helst. Även om man själv vill.

Dreamworld

Helst av allt vill jag bara att det ska lösa sig. Men hur? Är det ingen som har en manual till livet? Där det står hur man ska lösa olika saker i livet. Jag vet att jag skrev att det inte går att lösa det utan bara att leva livet. Vad är det jag inte förstår med den meningen? Kanske vill jag inte inse att det är så det är. Kanske är jag bara naiv.

I'm sorry, you got the wrong number

Inga kommentarer: