onsdag, mars 04, 2009

Wedding in Africa?

Smärtan i min vänsterarm vill inte släppa. Det blir aldrig mer gym för mig. Nä, men seriöst det var något som knäppte till i axeln när vi tränade. Vad det var vet jag inte men jag får väl snart kolla upp det om det inte går över tills efter helgen. Om jag orkar det vill säga. Tycker att det är en sån skitsak egentligen så vill inte störa läkarna med en sån bagatell. För tänk, det dör ju faktiskt folk där ute.

People are dying

På tal om att människor dör. Daniel och kronprinsessan Victoria ska gifta sig nu. Det är ju roligt och jag är hemskt lycklig för deras skull. Verkligen. Jag lovar. För vem vill inte ha sitt stora och ståtliga bröllop bekostat av staten och skattebetalarnas pengar?

Wedding

Det var jättemycket fokus på paret när de gick ut och sa att de förlovat sig och skulle gifta sig nästa år. Men tänk, barnen i Afrika har svultit i generationer. But hey why talk about them? Fokusera på Daniel och Victoria istället. De förtjänar uppmärksamheten och framförallt pengarna som kan mätta många människor. Men vem är jag att döma? Jag tycker det är skitkul att de ska gifta sig. Tänk, de kanske äter sparvar på bröllopet. Undra vad barnen i Afrika äter?

Eat? No

Inga kommentarer: