onsdag, mars 04, 2009

Write me a song

Hade en 23 minuter lång intervju som jag precis blev klar med nu. Den har tagit en timme eller två att skriva ut på print så att säga. Tidigare var det en röst i min inspelningsapparat.

Voice in my head

Det blev totalt fem sidor och jag behöver/behövde tre. Får se hur jag ska göra nu. Om jag delar den i två delar, kör en lång eller kortar ner den tillräckligt mycket så det passar in. Jag är väl skyldig att köra en lång nu kanske när jag hämnades förra veckan.

Revenge

Hämnden fick väl inte så mycket respons men det lär jag få höra imorgon då den nya intervjun publiceras. Han som är ansvarig för sidan undrade vart min intervju var och mitt svar var kort och gott att torsdagen ställdes in på grund av bristande intresse.

Nothing more

Imorgon bär det iväg till Skövde med P för att hänga med S. Denna gången ska VI få våran hämnd. Vi har väntat tillräckligt länge nu. Det är dags för ett tronskifte.
Sedan bär det av till S igen på lördag då det är inflyttningsfest.

Good week

Inga kommentarer: