fredag, mars 06, 2009

You got mail

Jag har tidigare nämnt att jag får halvtaskiga och ibland hjärndöda kommentarer på mina artiklar. Det har blivit ännu bättre nu för jag får även hatmail. Där antyds det att jag är rasist och aldrig skriver om spelare med utländskt namn. Just för att de har ett namn som klingar "icke svenskt".

Racism

Detta är givetvis helt fel och jag tar avstånd från allt som har med rasism att göra. But hey, han får ha en åsikt. Sen att han inte kan backa upp den med fakta utan bara kommer med grundlösa påståenden är hans eget problem. Han skrev att jag skulle åka till Angered i Göteborg för att kolla på spelare där. Där finns det tydligen väldigt mycket talangfulla spelare. Jag säger varken bu eller bä till det. Men Rosengård i Malmö säger dock samma sak. Att det finns massor av spelare som är den nya Zlatan eller ännu bättre. Sant eller inte vet jag ej.

Zzzzlatan

Jag bad honom sedan komma tillbaka med fakta efter att jag fått det första mailet. Det kom aldrig någon fakta. Istället var jag stöpt i en svensk modell á 1840. Så gammal är jag väl inte? Nä, det kan jag inte tro. Jag anser att han har fel. Är rätt modern av mig tycker jag. Så det så.

I'm no old fool

Inga kommentarer: