tisdag, augusti 22, 2006

Blogg?

Jag vet att du vill, jag vet att du vill träffa den där speciella personen. Det vill vi väl alla, eller har jag fel?

Wrong dito wrong?

Jag fascinerades av två bloggar idag. Den första var Silverfisken som skrev om hur fick jobb. Det fann jag inspirerande men ingenting jag själv skulle våga. Han berättade att han hoppade av handels efter 3år för att söka lyckan på annat håll. Alltid velat stå i centrum. Alltid varit kreativ och alltid velat vara bäst inom det han gör. Han vill tycka att hans jobb är jävligt kul för annars är det inte värt det. Hur han fick sitt jobb kan ni läsa här.

Interesting

Andra bloggen är fängelsebloggen. Den är grymt bra enligt mig själv. Han berättar om livet innanför murarna. Han berättar om personer där inne och vissa är ruskigt roliga enligt mig själv. Han beskriver det bra trots att han vad jag vet i alla fall inte har någon direkt utbildning utan har som han själv säger "hustlat" när han varit ute. Läs hans blogg, han uppdaterar inte så ofta men när han gör det så är det bra. Read it HERE!

Man vill liksom bara rycka honom i skägget och säga "du är inte ayatollah bara för att din pojkvän dumpat dig!"

Många bloggar läser jag, vissa undrar hur jag orkar. Ja, mitt svar är att det är intressant. Senast var min bloggsamling runt 50st nu har det kanske tillkommit en 3-4st. Det kommer mera skulle jag tro.

Keep on blogging

Dytte

Inga kommentarer: