måndag, augusti 14, 2006

Nedräkningen

har börjat. Jag vet det nu och vet att jag måste göra något åt det. Jag har redan börjat förbereda mig. Jag vet vad som väntar. Jag ska börja med förberedelserna redan idag. Jag ska göra det så bra som jag bara kan. Hur gör man det egentligen bra kan man undra?

Jag talar i gåtor, jag vet

Jag slösar min tid här. Jag har egentligen ingen tid att förlora men vem orkar bry sig om det nu? Allting kommer till sitt slut någon gång. Någon gång måste det roliga ta slut och nån gång måste man börja tänka på det som är viktigt i livet. Då kan det roliga börja igen. Det är då man kan skratta och le igen när man vet att det som är viktigt för en i livet är det man har i sitt liv.

Important notice

Det är bara jag nu och det är idag jag kommer göra allt det som ska förbereda mig på mina drömmar. Den hårda och brutala sanningen som blivit min dröm. Min dröm om en räddning, något nytt. Något bättre än detta...det kommer. Nedräkningen har börjat!

Countdown . . . . . .

Catch u later!
Dytte

Here I am

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen är perfekt.. skulle hamna i Perfekt.. men blev här istället..

Anonym sa...

förra inlägget skulle blivit i Perfekt.. men så blev d inte..