onsdag, augusti 16, 2006

Hoppas

I heard you said you never close your eyes.

Hoppas han älskar dig lika mycket som jag älskar dig, som jag alltid kommer älska dig. Hoppas han saknar dig när du är borta från han lika mycket som jag gör just nu. Jag hörde att du skulle gifta dig idag, jag hoppas du blir lycklig. Jag hörde att han hade köpt dig en stor diamantring, jag hoppas du blir lycklig för den. Hoppas han vet vilken underbar fru han nu har. Hoppas han dig alltid är trogen precis så som jag skulle vara. Hoppas han inte klagar på dig, det skulle jag aldrig göra. Hoppas han gör allt i sin makt för att behålla dig som sin, det gjorde inte jag. Jag förlorade. Förlåt, jag skulle kämpat mer. Nu är det slut! Du är hans och han är din. För alltid?

Maybe baby tomorrow we will be together again. Maybe tomorrow will change

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: