torsdag, augusti 24, 2006

Tell me darling, where do we begin?

Jag var i skolan igår, första dagen på den nya terminen. Spännande, eller hur? Det var faktiskt rätt intressant om jag ska vara ärlig. Det verkar vara en bra kurs, intressant som sagt. Läraren är skön också, bara namnet säger väl allt? Leon Barkho! Grymt bra mycket glädje. Sa jag att kursen var på engelska? På ett sätt har jag längtat och på ett annat bävat inför detta!

Hello my name is Mr. Barkho

Efter skolan drog jag till min käre vän Martin i gbg. Det är ju i GÖTEBORG det händer. Som vanligt så hände det en skum sak men ändå något vi kunde skratta åt. Vi strosa runt i Haga. Riktigt trevligt område faktiskt, massa små sköna cafér och resturanger. Mycket trevlig miljö om jag ska vara ärlig. Ett ställe jag kommer besöka igen.

Någon som vill promenera med mig i Haga?

Innan vi rörde oss mot tåget idag så gav vi Nordstan celebert besök i form av oss. Utanför Åhlens blir vi stoppade av en kille som börjar prata med oss. Han säger att han behöver vår hjälp. Han säger att bakom oss står en blond tjej....nej nej nej titta inte för då ser hon att ni tittar. Jag vill hjälpa henne lite säger han(hon är telenorförsäljare). Han vill att vi ska gå fram och prata lite snabbt med henne och säga att det verkar skitbra typ men att vi inte hinner prata mer för vi ska med ett tåg. Vi svarar lite sådär njaaaa. Han försöker säga saker som att hon blir säkert jätteglad över att prata med två killar som er också. Vi är fortfarande tveksamma och säger att vi ska tänka på det inne på åhlens.

Me talk to her? no no

Inne på åhlens försöker vi komma på en flyktplan. Vi rör oss mot övervåningen tar en annan väg ut och rör oss runt dessa telenorförsäljare och vidare mot tåget. Taskigt mot den där killen? Ja, kanske men vi skulle fortfarande med vårt tåg och vi orkade verkligen inte prata med den där tjejen.

Catch you later girl!

Vi åkte hem, hem till Skara.

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: