söndag, augusti 13, 2006

Hooligans

För en stund sen så såg jag på den filmen tillsammans med Frodo. Jag tyckte den var riktigt bra och han tyckte att den bara gav mer krut till dem så kallade huliganerna. Dem är inga riktiga fotbollssupportrar dundrade han. Jag tyckte den förmedlade något annat, något djupare än bara bråket och blodet som kom ur det hela.

Blod, svett och tårar

Jag tyckte filmen varade i en evighet fast det var en bra evighet. Det var en evighet jag kunde stå ut med. En evighet jag faktiskt kunde tänka mig att medverka i. Känslan jag fick av det hela var, ja jag vet inte. Det var någon konstig känsla som fick mig att se djupet i filmen. Djupet i den var något annat än vad jag hade väntat mig. Jag vänta mig något helt annat än vad jag fick se. Jag väntade mig det som Frodo fortfarande tycker att dem är, huliganer.

Jag kan tänka mig att bli en huligan, eller?

Jag tänker inte säga hur det slutar hur mycket jag än vill. Slutet var enligt mig grymt. Det var något man inte väntat sig. Det var något jag satte högt, något som mig mig att respektera filmen ännu mer.

RESPECT

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: