lördag, augusti 26, 2006

Jag är en blatte fångad i en svennes kropp

Ser på the voice 06 och undrar, varför får blattar säga blattar och inte vi svennar? Varför får inte vi svennar säga svenne? Räkna med att jag skulle åka på fett med spö om jag ropade "ey yo blatten". Skulle en blatte ropa så skulle det vara normalt. Kanske inte ey yo men blatten. Varför får inte jag säga blatte? Varför får inte jag säga svennejävel? Varför kollar du så konstigt på mig? Dem pratar om diskriminering, jag snackar om jämställdhet. Om dem får säga blatte får fanimej jag också säga blatte. Om dem får säga svenne får jag också säga svenne.

Jiddra inte med mig för då åker du på fett med spö svennejävel!

Catch u later!
Dytte

2 kommentarer:

Anonym sa...

ehrrm... jomenasså.... nä. det var verkligen inget.

Anonym sa...

Säg nu lisa