torsdag, augusti 31, 2006

Design?

Som ni kanske märkt har jag ordnat lite med designen på bloggen. Jag hade tröttnat lite på den gamla designen och jag är inte så grym på kod överhuvudtaget så jag kan bara göra enkla små ändringar och leta kod på andra sidor ungefär. Därför har det tagit lite mer tid än väntat. Jag är fortfarande inte helt klar. Min header(bilden högst upp) ska bytas ut då vissa tydligen får en 9/11 känsla av det hela.

Change change change

Plan och byggnader i samma bild är tydligen inte tillåtet längre. Så kan det vara. Jag får acceptera det och bilden var ändå tänkt som en tillfällig lösning då jag ordnade fram en ny header. Den kommer så fort jag får tid och inspiration till att göra den. Tills vidare får ni ha överseende med detta.

Look over and look beyond

Länkar osv kommer också att dyka upp inom en snar framtid. Jag hoppas ni gillar designen lika mycket som jag gör. Smaken är ju annars som baken, delad. Det får helt enkelt funka för jag gillar den. Jag tröttnar väl på den snart också så det kommer väl en ny om några månader.

Like me too

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: