tisdag, augusti 08, 2006

Idol 2007 här kommer jag


Alltså den här Kelly Clarkson är hon inte för skön? Hennes låtar är för bra för att vara sanna. När jag går från jobbet och hem så lyckas jag alltid pricka in så det är hennes låtar jag hör i min mp3. Jag går där och sjunger för mig själv och verkligen lever mig in i låten. Jag kommer runt ett hörn precis när jag sjunger beautiful disaster högt och tondövt och bakom hörnet vad väntar där? Alltid någon som står där och samtalar med någon vän eller är ute och rastar hunden.
Där kommer jag och sjunger som de misslyckade i Idol 2006 och ja där står dem, vad händer? Jo, jag böjer ner huvudet, ökar takten och låtsas att det inte var jag som sjöng......trots att det inte finns en kotte i närheten. Tror dem att det var någon annan? Nä, jag tror inte det va. Skit också, alltid ska jag skämma ut mig.

Kelly Clarkson vann American Idol, jag är den alla skrattar åt!

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: