fredag, augusti 25, 2006

You got the moves?

Det finns en man som gjort mer för musiken än många vill erkänna. Mannen som har förändrat världen med sina moves. Mannen som kallas The king of POP, MR. Michael Jackson!

Blood on the dancefloor

Han har som sagt gjort mer för musiken än vad männsikor ibland vill erkänna. Hans musik kommer i skymundan av alla pedofilrykten. Jag säger inte att han inte är pedofil men jag säger inte heller att han är det. Jag bryr mig ärligt talat inte. Det jag vet är att han förändrat dagens musik, förde in något som tidigare inte fanns. Han är en grymt stor profil inom musikbranschen som har klantat sig bigtime i sitt privatliv.

You rock my world!


Ladies and gentlemen the king of POP........Michael Jackson! Enjoy

Catch u later!
Dytte

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, I'm with you. synd att han måste göra ett sånt freak av sig själv och därmed överskugga musiken, han är ju SÅ bra...

Anonym sa...

Freak är nog ett rätt bra ordval faktiskt. Synd bara att han inte inser det själv.