onsdag, augusti 23, 2006

The fog

Skola idag då, 1,5h det borde vara lugnt, efter det iväg till gbg. Det är där allt händer. Blir nog inte så mycket bloggande idag. Har inte bestämt mig om jag ska ta med mig laptopen eller inte. Jag tror inte jag gör det så därför blir det nog inte så mycket bloggande idag. Om jag inte lånar kompisens dator i gbg men det tror jag inte att jag gör.

Blogging tomorrow

Shit, det är dimma ute. Hallå? Vart tog sensommaren vägen? Är det redan höst? Jag vill inte! Jag hatar kyla lika mycket som vi hatar mr.bush.....

Hello?

Catch u later!
Dytte

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du hittade min blogg. Otroligt läsvärd, haha :)

Åh, ja. Anberlin är sjukt bra. Ska erkänna att "the feel good drag" är den enda låten jag lyckats få tag på, så har du fler får du gäärna maila till np01taca@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppas skoldagen blev bra. Hoppas få höra mer om det senare. Kram