torsdag, augusti 31, 2006

Åsiktsforum

Människor tolkar min blogg friskt och vågat. Det får dem göra, det är tillåtet. Det man skriver, säger och gör tolkas av alla människor. Det är en mänsklig rättighet men det jag inte gillar med detta tolkandet är när folk blir arga, sura och förbannade på mig.

Tolka det här?

Jag fick bitska kommentarer på ett inlägg för ett tag sen men jag bryr mig inte. Ärligt talat alltså jag orkar inte bråka med er. Det är så onödigt. Jag får inte ut något av det och jag tvivlar på att ni får det. Det är så ovärt och bara slöseri med energi.

Waste of time and energy if you ask me!

Jag fick ett mail för några dagar sen där någon hade tolkat ett inlägg helt fel. Förlåt mig, men hur svårt kan det vara att fråga? Jag är alltid öppen för en diskussion. Det är bara fråga eller ge mig ett påstående så kan vi diskutera.

I´m sorry

Jag fick också en grym utskällning av en tjej på msn om ett inlägg som berörde henne och hennes situation. Jag har en åsikt om mycket och många. Detta var ett litet inlägg där hon berördes extra mycket och kände att hon var tvungen att förklara för mig varför det var som det var. Det kändes som att jag fick en grym utskällning. Det var min tolkning och jag ber om ursäkt till dig om det inte var så. Jag tror du vet vem du är.

opinion?

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: