söndag, augusti 20, 2006

Rain

Jag vet inte vad det är men jag brukar alltid blogga när det regnar. Jag gillar när det regnar. Det är skönt att blogga när det regnar. Jag sitter och tittar ut genom mitt fönster och ser som vanligt vattendropparna rinna ner längs fönstret. Jag blir alltid lugn av att kolla ut genom mitt fönster när det regnar. Det är fridfullt.

Regnet stillar mitt sinne

Jag tänker alltid bra när det regnar. Jag njuter av att det regnar. Mina tankar städas upp av att regnet spolar bort allt gammalt. Det rensar mitt sinne och jag tänker klarare igen. Det känns bra när det regnar, så grymt bra.

It feels good

Jag har lyssnat på människor de senaste dagarna. Lyssnat på vad de har att säga om mina val. Om vad jag vill och känner. De har uttryckt sin åsikt och sagt vad de verkligen tycker och tror blir bäst för mig. Efter detta har jag valt att tänka noga på vad de har sagt och funderat på vad jag ska göra. Det har nog gjort mig lite klokare men fortfarande är det en del saker som jag måste reda ut först.

I will soon know.

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: