måndag, augusti 21, 2006

Hello and die

Det knyter sig i magen på mig. Jag HATAR när det gör det. Det är som någon tar tag med handen inom mig knyter sin hand runt alla viktiga organ snurrar ett varv med handen. Man vill inget annat än att bara spy upp skiten som är inom en. Som förstör för mig. Jag mår dåligt och vill verkligen spy.

Im sorry did you say something?

Diskuterade lite igår om bloggar och msn. Att man tolkar vad man läser på andras bloggar och vad människor har för kommentarer på msn. Om man gillar personen ifråga och umgås mycket med personen så vill man ofta tolka det som att det är en själv dem "pratar" om. Att det är just en själv personen saknar eller gillar. Man skapar sig en illusion.

Hur tolkar du detta?

Allt du säger och gör tolkas av andra. Speciellt dem som gillar dig. Vad menar han/hon med det? Var det en vink till mig? Stöter han/hon på den där tjejen/killen? Fan vad taskig hon var mot mig nu då. Varför pratar hon/han med den personen nu då? Duger det inte att prata med mig? Är inte jag hennes/hans kompis? Vad hände med det? Va? Vad händer?

Why?

Vissa människor tolkar mer än andra men alla tolkar på något sätt. Det går inte komma ifrån. Du tolkar det tjejen eller killen du gillar gör. Du undrar vad han/hon menar med det. Du tolkar ibland vad dina kompisar gör också men där har du oftast ett svar att luta dig mot. Du vet av erfarenhet vad personen menar. Det gör du inte med denna person.

What does she want?

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: