fredag, augusti 25, 2006

Personlighet 19:90kr

Jag diskuterade med en vän tidigare idag. Tänk om man hade den perfekta kroppen? Det som kvinnor tänder mest på i utseende. Ha det där perfekta ansiktet med dem där fina ögonen. En vältränad mage som är sådär perfekt men inte för mycket. Håret som man gör vad som helst med men det blir snyggt ändå. En kropp som får människor att vilja ha en. Dem åtror dig som ingen annan. Är det en dröm man verkligen vill ha?

Dream on brother

Min kompis trodde det skulle bli tråkigt. Du behöver inte kämpa för att få tjejerna. Du får vad du vill för att du är snygg. Jag säger att han har fel. Visst man får mycket tack vare sitt utseende. Jag tvivlar dock på att du kan behålla en tjej bara för att man själv är snygg. Att vara snygg betyder inte att du är en drömkille, bara att man som kille har drömkille utseendet. Personlighet spelar in en hel del enligt mig.

Har jag fel?


Vi ser ibland killar som är skitsnygga(låt mig låta lite gay om det ska vara så) som är med en ruskigt ful tjej eller tvärtom, en skitsnygg tjej med en grymt ful kille. Visst ser man såna par ibland? Då tänker man nästan alltid att hmm vad gör den killen med den tjejen eller tvärtom. Det stavas P E R S O N L I G H E T mina vänner. Det är vad den personen har. Det är vad du själv kanske saknar? Vad vet jag. Det är grymt viktigt med personlighet i alla fall.

Finns nu på Coop Forum för endast 19:90!

Catch u later!
Dytte

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad är perfekt? vad är fult? vad är vackert? alla tycker vi olika förståss.. men det som anses vackert och perfekt.. har alltid någon skavank.. man vill alltid ha mer.. om man nu strävar efter perfektion, eller det är iaf så jag kan tänka mig att det är.

Anonym sa...

Det går naturligtvis inte att anses snygg av alla. Men jag skulle ju inte banga på att se ut som Jude Law, Brad Pitt eller nån annan universellt snygg jävel :P

Anonym sa...

Malin: Ja, skönheten ligger i betraktarens ögon. Det är vad jag vet!

Jocke: Det finns ju vissa som de flesta tycker är snygg. Som du säger Brad Pitt, Jude Law osv. Det vore inte en katastrof om man skulle vara lika universellt snygg som dem om jag säger så.