fredag, augusti 11, 2006

Ohh pain, love it

Jag skada mig på jobbet igår, ovanligt? Nä, det känns inte så. Igår var det i alla fall dags för armen närmare bestämt armbågen. Jag drog i armbågen i ett järnskåp och jag kan lova er att det gjorde ont. Jag gasta lite i lokalen och precis då kommer en jag jobbar med och undrar vad tusan jag sysslar med. Hmm jag förklarade lite skämmigt att jag slog i armbågen och att det gjorde svinont. Han sa att han förstod min oerhörda smärta.

Feel my pain

Det roliga är att han måste tyckt att det lät riktigt roligt när jag börja gnälla högt för mig själv. Det måste låtit riktigt fult också då jag var helt själv i lokalen, absolut ingen annan där förutom jag...trodde jag då. Då jag helt plötsligt som en galning börjar skrika ut min smärta. Det hjälper att skrika ut det faktiskt. Därför är mitt jobb så bra för du kan skrika hela tiden, det är nästan aldrig nån som hör dig ändå. Sen om dem skulle göra det så bryr dem sig knappt ändå.

Perfekt för ett mord eller två!

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: