tisdag, augusti 22, 2006

Fuck me to?

Samtidigt som jag satt och tittade på tv och saknade dig, knullade du runt som en annan hora. Vackert, jag hoppas det var vackert. För din skull, för min egen så bryr jag mig inte. Vill inte ens tänka på det.

Det är över! Fuck

Alltså hela bloggsfären svämmar över. Det är för mycket känslor numera. Vad tusan hände? Vart tusan kom all kuk, fitta, sex, knulla, onani och alla snuskiga ord överhuvudtaget? Det bara kom som en blixt från klar himmel. Sen svämmades bloggvärlden över av alla snuskiga ord du bara kan tänka dig. Jag hängde med, mest för att inte känna mig utanför. Jag vill också liksom. Jag är precis som ni....tror jag.

Jag kan också säga *pip*

Moisthlm snackar om att hon bara ville ha någons kuk, Mats snackar om att han onanerar till porrfilm utan gardiner, Jocke snackar om att han vill ha den där heta bruden i dem där tighta jeansen och jag ja jag vill ha någon som vill ha mig. Alltså jag har inga könsord eller andra snuskigheter med i det jag vill ha. Jag vill bara ha någon. Det är inte så svårt att förstå.

I want to dedicate this blog to you women out there.

Jag hoppas du njöt av kuken moi, jag hoppas du fick ut något av porrfilmen Mats, jag hoppas du
får den där heta bruden i tighta jeans som verkligen har något innanför pannbenet Jocke. Jag hoppas att jag själv hittar någon att dela allt det ovanstående med eller bara ha någon att mysa lite med. Ni får välja själva vad ni vill tro på. Huvudsaken är att jag själv vet vad jag vill.

Someone please call 911, tell them I just got shot down, in my heart.

Catch u later!
Dytte

1 kommentar:

Anonym sa...

I agree... vill oxå bara ha någon.. resten blir bonus