måndag, augusti 28, 2006

Förändring?

Jag jobbar på en idé just nu till bloggen. Försöker utveckla bloggen. Försöker införa något nytt bland alla dessa känslor och könsord som har kommit på senare tid. Jag säger inte att alla dessa känslor och könsord är fel. Absolut inte! Jag själv bloggar grymt mycket om känslor så varför skulle jag tycka illa om det?

Feelings

Könsord är dock något jag inte skriver så jätteofta. Det förekommer men inte alls i samma utsträckning som känslor. Jag ska försöka ändra lite på bloggscenen i alla fall. Vi får se vad som händer. Jag kollar upp vissa saker just nu och får hoppas att det går vägen.

Wish me luck

Catch u later!
Dytte

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter spännande...

Jay sa...

Jag har ändrat designen iaf. Det är ett steg på vägen. Jag jobbar fortfarande på vissa saker. Får se om det går igenom eller inte.