torsdag, augusti 03, 2006

Belly up...im dead

Usch nu mår jag dåligt igen, pga detta känns jobbet inte så lockande men kommer nog jobba ändå. Det är åt helvete det här. Eller heter det något annat?

Hell is just a place on earth


Ingenting går rätt just nu. Allt går totalt fel. Jag undrar är det något jag gjort som gör att det blir fel hela tiden? Har jag mest otur av alla i hela världen? Det går absolut att diskutera kring detta ämne. Jag har inte orken till det just nu. Jag blir väl bara mer nedstämd skulle jag väl tro.

Today is gonna be a lovely day


Det är konstigt, ju mer motgångar man får ju mer nedstämd blir man. Jag trodde man blev härdad, men icke då. Livet är fullt av motgångar, det känns bara som att någon jäkel samlar dem under en kort period av mitt liv istället för att slänga ut dem lite här och var.

Jäkel


Jag låg och tänkte förut(jag vet att det låter otroligt men ni kan åtminstone försöka föreställa er det) på vad jag gjort denna sommaren. Det känns som att jag bara jobbat. Ingen ledighet alls, inget bad på samma sätt som förra sommaren. Förra året bodde jag i vattnet på kvällarna. Förra sommaren var en bra sommar, trots motgångarna. Jag fick otrolig en otrolig hjälp utan att be om den. Det var grymt bra.

Stung by a bumblebee


Denna sommaren är inte i närheten av förra sommaren. Denna sommaren präglas nästan enbart av motgångar. Jag vet lite vad som förändrats sen förra året och kan tyvärr inte uppnå det lika lätt igen. Det var en frihet som kändes bra i alla fall.

Now it´s all changed

Vad framtiden har för planer för mig återstår att se. Ibland är det svårt att tro att det finns några storslagna planer för mig med tanke på vad som hänt. Fast om man tänker efter så har jag snart inget mer att förlora. Då kanske jag tar den där chansen som jag så gärna vill ta. Vem vet? Inte jag, vet du?

King of the world


Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: