torsdag, augusti 03, 2006

Bloggar

Jag har kikat runt på x antal bloggar och har funderat lite. Jag har läst massa inlägg av totala främlingar. Främlingar som ändå berör mig, främlingar som skriver så jag fortsätter läsa, främlingar som får mig att vilja skriva som dem.

Stranger....tell me.....what´s your secret?

Jag har ingen aning om hur många som läser deras bloggar men dem förtjänar läsare. Jag tänker i nuläget dock inte ge någon gratisreklam. Inte än, men snart kanske jag gör lite gratisreklam för dem. Vem vet? Jag läser runt 50bloggar dagligen. Alla i min lista uppdateras inte varje dag, men jag följer lite länkar och vips så hittar jag en ny blogg.

Jag gillar bloggare.

Nu till min fundering. Precis som i "verkligheten" så blir det att man hamnar i olika "gäng". Alltså kompisgäng. Läser vissa personers bloggar för man gillar sättet dem skriver, vad dem skriver eller helt enkelt gillar personen ifråga. Automatiskt så länkar man vidare till denna sida för att visa att detta tycker jag om. Jag har varit inne i vad som känns som ett "slutet" sällskap. Som alla länkar till varandra. Ett gäng på drygt 10personer.

Fascinerande

Inget fel i detta, jag är dock sån att jag inte vill låsa mig till något sådant. Jag kan dock inte länka till alla då det hade blivit grymt jobbigt och grymt fult med drygt 50blogglänkar på min högra kant. Jag kan ta in en rullista men det känns inte som att bloggarna får den uppmärksamhet de förtjänar då. Vi får se, länkarna kanske uppdateras, kortas ner, läggs till. Vem vet, vi får se helt enkelt.

Link me, link you

Killen är skön, besök han här!!! Jaja, jag vet det blev lite gratisreklam, men han är så skön så han måste få vara med. Han säger sånt man inte vågar säga själv. För visst vill du också ligga med din kollega på jobbet? Eller?

Sleep with me and I will show you heaven

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: