söndag, augusti 06, 2006

I know it´s my destiny

Jag prata med en vän för en stund sen. Hon var orolig för mig. Frågade hur jag mådde och så. Jag svarade att jag hade grävt mig en jävligt stor grop. Jävligt onödigt kan tyckas men ibland är det de enda sättet för en att se vad som finns framför en. Att det finns något mer. Det här är andra gången jag gräven en djup grop med mig i den. Förra gången klättra jag upp och jag är fast besluten att göra det igen. Hon sa åt mig att skita i människor, dem bara sviker. Hon sa åt mig att umgås med djur. Hmm kanske det kanske

Eager to show meself worthy

Jag har sagt mycket i mitt liv. Otroligt många dumma saker om människor. Snackat mycket skit, varför gör man det egentligen? Alla snackar skit och vi alla säger dumma saker när vi är arga, ledsna och trötta. Jag är inget undantag. Jag säger grymt mycket dumma saker. Jag önskar för det mesta att jag kunnat dra tillbaka tiden och ta tillbaka det. Det går inte, skit.

Turn back time, it´s not an option

Jag kan bara be om ursäkt. Göra en god gärning för att gottgöra min onda. Jag försöker hela tiden. Jag ska dock göra be om ursäkt nu, via min blogg(fegt va? ja jag vet). Till alla dem jag någonsin sårat och gjort något dumt mot.

Jag ber härmed om ursäkt för att jag sårat, sagt eller gjort något dumt mot dig. Jag ber också om ursäkt för att jag inte säger detta ansikte mot ansikte till er. Jag hoppas att ni en dag ska förlåta mig. Alla gör vi misstag, det är mänskligt att fela. Jag är inget mer än en människa av kött och blod. Förlåt mig! Förlåt för allt dumt jag sagt.

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: